Lernia & Granngården

Såja.. Då var hälften av dagens måsten avklarade. Eller inte riktigt för hundmaten jag skulle köpa var slut och kommer inte in förrän Granngården har flyttat in i sina nya lokaler på Torsdag nästa vecka så jag får göra ett nytt försök då.

På skolan gick det dock bättre (Hoppas jag) skrev ju provet i Livsmedelskunskap och det var inte alls den typen av frågor jag hade pluggat på.. Eller ja vissa men typ inga liknande dem vi fått som instuderingsfrågor men jag tror ändå det gick bra.. Kändes som att jag kunde det mesta men på endel fick jag ta det jag tyckte var mest troligt.

Nu ska jag gå ut med hunden igen för att han inte bajjade sist vi var ut.. Ska även boka tvättid och sen är det väl dags att börja med middagen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0