Apteeki

Hej och Godmorgon !

Igårkväll såg jag ju Pretty Woman och den var jättebra ! Har förut avfärdat den som nån klyshig skitfilm men den var ju jätteromantisk.. Jag Äääälskar filmer där två som har alla odds emot sig ändå får varandra haha :D <3

Har stigit upp 07.30 imorse och gått ut på en 40minutare med hunden, In och äta frukost, tömma disk etc... Måste packetera och frysa in kött, vika tvätt, städa färdigt och en massa sånt oxå men just nu är jag så trött :p

kl 12 öppnar Apoteket i stan så då ska vi dit och köpa lite grejer till Oden's apotek.. Är ju bra att ha lite sånt hemma om nån olycka skulle ske när allt är stängt. Tänkte köpa typ Jodopax, kompresser,bandage och lindor. När man läser om vad som ska finnas i sin hund apotek tycker jag många grejer är så jävla onödiga som typ sax, pincett blabla.. Sånt har man ju redan hemma.

Anyhooo.. Idag kommer älsklingen hem och det är jag såklart glad för.. Det är så hemskt att sova själv :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0