Äntligen Helg

Jaha, Detta möttes man av imorse och ni kan ju gissa hur kul Oden tyckte det var, Det var typ mest synd om honom i hela världen. Jag tyckte oxå det var lagom kul med tanke på att jag cyklar till och från praktiken samt hem och tillbaka på lunchen.



Det fortsatte att snöa ända till 11-12 tiden då det äntligen slutade men då blev det lite kallare istället så allt slask frös ihop så det var inte det lättaste att cykla i och jag tycker synd om vovves tassar, Isen blir ju så vass men jag ska smörja in hans trampdynor med Hello nu och passa på att fila klorna lite samtidigt.

Idag var även veckans sista dag på praktiken, Vi har ju bara Mån-Tors och Fredagar har vi egentligen skola men imorn är det självstudier så jag är ledig vilket är väldigt välbehövligt, Är jättetrött i fötterna och kroppen efter den här veckan men den har verkligen gått fort.. Jag har jättebra handledare, alla på hela dagiset är jättetrevliga & roliga, man får lunch och fika varje dag och jag får lära mig mycket, prova på allt möjligt osv.

Nej, smörja hundens tassar var det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0