Ajjjje....

God Damnit vad jag har ont i huvet/nacken.. Har haft det hela dan och det har som bara blivit värre ! Har då tagit en Ibumetin och nu en Treo så det är då jävlart bäst att det går över, Är ju sjukt jobbigt att jobba medden här värken. Ska smörja in nacken med Tigerballo innan jag går och lägger mig oxå, Det brukar hjälpa jävligt bra faktiskt men då luktar man ju som en hel karl sen oxå ;D

Vi hade då tänkt åka och lägga på mina vintersulor idag så det är klart om det där jävla snöovädret dem pratar på radio om kommer hit.. Ska ändå inte köra med bilen nåt annat än på Fredagarna till skolan så dem hinner ju inte slitas i onödan. Trodde att jag hade dem i Gammelstan men dem var visst här i mitt eget förråd men hursomhelst så sköt vi på det och har inte gjort nåt vettigt alls ;D


Nej... Hunden ska ut och jag ska sova ! :)




Min enda räddning ;D



Kommentarer
Malin

Tycker att fler och fler börjat med att meditera :)

Och jag yrvädret Malin behöver verkligen slappna av hahaha...

Skönt om man bara kunde lära sig att "stänga av" alla tankar och bli tom ett tag :)

Måste testa nån dag...

Men jag lär väl somna hahaha...

2010-10-19 @ 22:40:52
URL: http://blondinmalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0