Shitty Saturday

Jag har nyss varit så duktig och gjort klart samt skickat in en skoluppgift som gick ut på att göra en veckomatsedel för A-kost, glutenfri och laktosfri kost. Gick faktiskt väldigt fort när man väl satte igång så nu är det skönt att jag har det bortgjort :)

Funderar på om jag ska dra ett städryck eller nånting ? Har egentligen inte lust med nåt för att jag är så jääävla less på dessa värdelösa helger. Antingen sitter jag ensam hemma för att Emil jämt är borta och nu denna helg när han så stort lovat att vara hemma så... Ja, Nu sitter jag ensam hemma.

Igår skulle vi hyra film - Blev ingenting av. Idag skulle vi åka till Retrocafét eller Loppishuset i Prästholm men eftersom att Emil som vanligt är så upptagen och har så mycket att göra sket jag i båda två. Visst får jag kanske skylla mig själv då men jag tycker verkligen att hela poängen med att umgås och hitta på nåt kul tillsammans förstörs helt när man har max 2 timmar på sig för sen ska han hinna med det, det och det. Då skiter jag hellre i det än att fara bara för att när man ändå inte kan ta sig ordentlig tid för nåt. Man har lixom inte kul när man vet att man gör saker bara för att det är länge sen sist, fast man egentligen inte vill för att allt annat är viktigare.

Så.. Nä jag är inte på så jävla bra humör.Det värsta är ju att jag slösar min tid, Jag slösar bort min tid och mitt liv på att sitta här och vänta på nån som har bättre för sig.

Nåja, Jag kan glädjas åt att jag kommer några steg närmare en slutförd utbildning nu när jag klarat av första praktikperioden och att jag har världens sötaste lilla hund här som ligger och snarkar i sin fåtölj :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0