Jag ser det snöar

Ohno, Nu är det snökaos igen !!
Så hade det nog låtit om jag bodde 100 mil söderut iaf för nog var det ganska mycket snö och snörök på vägarna idag samt blöt tung dalande snö och halkigt ;D Nåja.. Det må väl då vara men däremot var det väl kanske inte allra smartast av mig att fara ut till Storheden idag när Elgiganten öppnade med multireor och expert hade total utförsäljning. Det var endel folk i farten alltså och alla här vet väl hur kul det är på storheden då i alla tusens rondeller.

Först in på Systemet där jag köpte ett par nyheter som kommit in nu i November nämligen Rom & Cola, Whiskey & Cola och Gin & Tonic färdigt på burk :D 25 spänn för en sån liiten burk men det kan ju vara kul att prova vilket vi ska göra ikväll så får ni höra sen om det var gott eller inte :)


Bacardi Rom & Cola 7%


The Black Grouse Whiskey & Cola 6%


Och Greenall's Gin & Tonic på 8%



Kommentarer
Jennifer

Jag köpte den på kupan här i byn :) 15 kr bara.

2010-11-12 @ 14:06:17
URL: http://artondeoktober.blogg.se/
Emma

De kan jag göra... Kanske är bra.. Vi har oxå tänkt prova skit länge men aldrig blivit av .. men nu blir de det iaf..

2010-11-12 @ 15:40:45
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0