F U C K

Ajajaj, Ingen rolig sits jag är i nu.. Läs mitt tidigare inlägg om ni inte fattar vad jag snackar om nu men hursomhelst så fick jag inte praktikplats på stället vi ringde idag.. Yey. Vet inte om min lärare redan hunnit ringa och bryta min nuvarande plats isåfall sitter jag ju lite illa till nu va. Visst, Det finns ju fler lediga platser så på det sättet är det ju inga problem men jag vill ju vara så nära hemma som möjligt så att jag kan vara hem till Oden på lunchen. Funderar på om jag skulle höra om jag kan vara på Kyrkbyskolan för Mamma bor alldeles brevid där så då har jag ju motorvärmare till bilen och Oden kan vara där under dagarna.. Om han kan vara själv så länge någonstans som inte är "hemma" vill säga. Har ju inte provat.


Faaandå, Varför ska allt tjorva med mig  ??

Känner jag ingensom är arbetslös eller jobbar deltid som tycker om hundar ? Åtminstone en stund om dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0