Eller så inte

Eh fåse nu, Nä jag tänker inte gnälla om den hemska "snöstormen" som alla andra då det är helt normalt vinterväder ute - Dvs att det snöar och det blåser inte mer än vad det gör normalt i Luleå, Vindarnas stad.

Det var lite småtrixigt att cykla i snön dock med min gamla damcykel med trådsmala däck ;) Skönt iaf att kylan från igår släppte lite.

Har nyss kommit hem från praktiken och imorn är min sista dag där så efter jag ätit middag ska jag sätta igång och baka så man kan ha med sig lite fika då. Har tvättid kl 17 oxå men ska bara tvätta en maskin så det är ju fort gjort.


Mjau mjau, Nu ska jag kanske inte sitta här nå längre när jag har en massa annat som måste göras.



Kommentarer
Dominictilda

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2012-06-29 @ 11:24:31
URL: http://dominictilda.blogmedics.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0