Aoootsch

Ajjjeee jag har en sticka djupt in i min häl som jag inte får bort och det är inge skönt !!

Var ute och gick med Oden när jag kände hur nåt jävligt vasst gick rakt in i hälen och ONT gjorde det så jag tog av ren reflex och försökte dra ut den men då hade den gått för långt in och gick såklart av ! Jättebra.. Så nu får jag som sagt inte ut den, Hoppas Emil kan försöka operera bort den åt mig.

Jag har då helg nu och det ska bli SÅ JÄVLA SKÖNT att vara ledig imorn ! Jag ska soooova, gå en riktig långprommis med Oden, städa och en massa annat man inte hinner eller orkar med till vardags.

Men för att leva i nuet så måste jag laga middag nu och kl 17 gör jag ett nytt försök med att tvätta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0