Yipiii

TJOHOO LÖNIIING !! :D Bästa dagen på hela månaden lätt :D Fick dock inte lika bra lön denna månad som förra eftersom jag var sjuk och det var röda dagar under påsken i april. Satte ändå över 1700 nu direkt till mitt sparkonto.. Förra månaden satte jag 2000 så jag är ganska duktig på att spara vetni :)

Sen är det även så att jag sålt delar från vårt förra porslin.. Mammas gamla 90tals med blommor, Ni har säkert sett det på mina "Matbilder" Hursomhelst så har folk bjudit som galningar och jag har fått sålt ett litet fat för 290, ett större fat för 299 och en liiiten skål för 150. En större skål går ut ikväll oxå så jag tjänar nog cirka 1000 spänn på dem :D

Det är dethär porslinet jag sålt..



Nu ska jag snabba mig och laga middag.. Det blir Kycklingfilé i wooken idag med kokosmjölk & röd currysås. Med ris till. GOTT :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0