Svar på tal

Nu har jag fått 2 kommentarer av en person som kallar sig "Millan" bloggadressen du uppger finns inte så jag svarar här.

Kommentar 1: "Dagens outfit?"
Kommentar 2: "Kan du inte lägga upp dagens outfit?"

Svar: Om detta ser ut som någon jävla modeblogg måste jag ju ha misslyckats rejält.. Har absolut inget intresse av att ta kort på mig själv för att visa okända människor vad jag har på mig. Så.. Om man letar efter dagens outfit är inte detta the place to be.


Här kan man däremot få se endel gamla grejer ;) Vårat porslinssamlande fortsätter och snart har vi bytt ut våran servis mot ett par gamla.. Som jag nämde kommer vi att samla omaka porslin då det är så svårt, dyrt och tidskrävande att hitta en hel servis i samma dekor.

Här är tallrikarna vi köpt idag, Bara 4 st så vi måste hitta fler :)


För er som inte vet heter denna Servis PIGG

Har även budat hem djupa tallrikar idag från servisen Spinett


Fina va !? :)


Kommentarer
Emma

Haha har oxå fått såna kommentarer.. Men nej tack :D



Du kan du börja med Elinas Mode kanske :D Hahah

2010-05-09 @ 21:42:56
URL: http://emmnie.blogg.se/
millan

varför inte? jag förstår inte varför

2010-05-09 @ 22:33:20
URL: http://millian.blogspot.se
johanna p

helt fantastiska!!

2010-05-10 @ 23:40:21
URL: http://rockinjowie.blogspot.com
Gerd Carlsson

Hejsan - har du fått tag på fler delar till dina assietter? Jag har ärvt en hel servis massor med delar - är du intresserad att köpa den ?

2012-05-10 @ 21:27:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0