Söndag

Godmorgon !

Jag har stigit upp för en timme sedan och medan jag väntade på att Baby skulle vakna torkade jag bord, bänkar och skåpluckor i köket. Plockade undan i kök & vardagsrum och sen började jag med frukosten.

Vi ska nämligen åka och måla vårat bord idag vilket inte är en dag för tidigt ! Det är typ flera månader sen vi slipade det och har inte förrän nu fått fingrarna ur att börja måla det. På vägen hem ska vi handla mat på Storheden och jag ska in på Ica Maxi för att eventuellt köpa ansiktstvätt och dagkräm från Yvonne Ryding :)


Nu ska jag vattna blommorna och plocka fram färg, rollers etc så vi kan börja åka sen :)




Kommentarer
Saralingon

Vad kul det lät att måla bord, sådant pyssel gillar jag!:) Vad blir det för färg? Svar på din kommentar finns hos mig;)

2010-05-02 @ 18:15:24
URL: http://blogg.nwt.se/saralingon


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0