Som en blixt från klar himmel

Okey.. Igår var jag helt frisk & pigg.

Nu vaknar jag med nästäppa, en igensvälld halls och rinniga förkylningsögon. What's up with that ? Drack nyss en kopp the med honung iaf så det ska förhoppningsvis lindra lite. Nu är det ju inte så att jag är dödssjuk men det kom så himla plötsligt.

Ingen vila ingen ro hursomhelst för jag måste diska.. Massor. Bara lite vanlig disk men 2 grytor, en stekpanna, wookpannan och en ugnsform. Jag gör alltid så dumt nog - Att jag skjuter upp på grytor som jag tycker är det jobbigaste och sen är det plötsligt 100 smutsiga :)

Bäst att sätta igång så man hinner med allt.

-Diska
-Dammsuga
-Dammtorka
-Duscha

(Dagen D.. haha)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0