Onsdag

Fyfaaan vad skönt att vara ledig imorn ! TJOHO.. Ingen långhelg för mig dock som för många andra då jag jobbar på Fredag. Inte mig emot.. Det är min långa Fredag denna vecka dvs över 9h vilket ger bra med fening ;)

Har så jävlajävla ont i huvet nu och har haft det sen vid lunch-tid så det var ganska jobbigt att jobba.. Ska ta ännu en tablett nu och se ifall det hjälper, Känner att det är från nacken det onda kommer så jag ska ta på mig en halsduk och sen be om lite massage.

Efter jobbet har det inte hänt dessmer idag.. Vi lagade hammis med bröd och klyftpottis till middag vilket var smarrans och sen åkte vi iväg till Storheden - Lite försent dock då vi trodde att Systemet hade öppet till 20 men det var visst bara på Torsdagar&Fredagar så det var bara att åka hem igen ;p




Kommentarer
Åsa

woho eddie!

2010-05-18 @ 16:44:42
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0