Hothot

Shit, Det lär nog bli varmt idag med ! Är redan +20 i skuggan så...

Jag har rätt nyligt stigit upp, duschat, ätit frukost och sådant. Ska bara göra mig klar så åker jag iväg till Storheden sen för att handla mat och bra-att-ha-grejer som deo, diskmedel etc. Tänkte jag ska passa på att åka tidigt så har inte bilen hunnit bli fullt lika varm.. Finns det nåt värre än att sätta sig i en bastubil ? Huuh

Sen idag är det tänkt att vi ska grilla så jag har tagit upp en älgstek som skall skivas & marineras.. Kokade pottis igår så jag kan göra en egen potatissallad till det :)

Funderar på om jag ska be baby följa eller inte.. Kul med sällskap men karlar verkar vara precis som barn i affärer "Åh kan vi köpa det här,  det här är jag sugen på, ååh vad länge sen vi hade det här" Typ.. ingen tanke alls på att pengar inte är oändliga och att man inte kan handla hem huuur mycket som helst så det ändå bara står och blir dåligt.

Nej, nu ska jag fixa håret & klä på mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0