En snabb uppdatering

Hej !

Här kommer en snabb uppdatering från Korpilombolo !

Jag körde igår och vi kom fram vid 19.30 lagomt till nygrillad mat :) Drack lite vin & öl till det och sen for vi till Fällan och sprutade in lite radar i fönster och sådant där det kanske bosatt sig lite spindlar. Hem och sova dåligt hela natten för att det var SÅÅ varmt, solen började steka rejält på morgonen oxå så jag vaknade och var bokstavligt talat blöt av svett. Not so fresh !

Vid 10 hade vi ätit frukost och gjort oss klara så vi åkte iväg till Fällan där vi storstädade - Tog ut alla mattor, slängde skräp, dammtorkade, dammsög och skurade. Dammade även dukar etc så det blev fint och fräsht :)

Tog en cider i solen och åkte sedan tillbaka hit igen. Tog det lungt och såg nån film om inavelsäckel som mördade hit och dit. Har ätit ett Kivijärviskrov från grillen, löst korsord, fotat en massa och druckit kaffe samt breezers, Ska snart ta min sista ;)

Lär inte hända så mycket mer ikväll och imorn åker vi ju hem.. Då ska jag visa alla bilder jag tagit :)


Kommentarer
millan

dagens outfit?

2010-05-08 @ 22:02:56
URL: http://millian.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0