Bitterfittan

Hahah hojja.. Nog nu med bortslösade bokstäver på töntar.

Idag har varit en väldigt lugn dag.. Har dock inte varit det minsta lilla bakis vilket var sjuuuukt skönt. Nivet kanske inte hur dålig jag brukar bli men om vi säger såhär; Jag spyr till 22 på kvällen och kan inte ens dricka en klunk vatten utan att spy upp den och sen massa galla. Fräscht men ni fattar poängen - Det har varit jäävligt skönt att vara pigg och må bra hela dagen som omväxling ! :D

Har städat iordning här efter allt folk och ätit frukost innan vi for till Godishuset, åkte runt lite på stan och sen skjussade vi hem Skinkan. For hem och bara var, vilade en stund, lagade middag etc innan vi åkte till Mamma på morsdagsfika.. Hon fick choklad och vi fick marängtårta med grädde, banan, hallon och daim som var smarrig :D

Till storheden och handla en massa mat åsså hem igen. Ser att klockan börjar bli mycket så man hinner väl inte med så mycket mer ikväll.. Imorn blir det jobb från 9-16 iaf.


Har ju föresten köpt ett par nya sängkläder som jag glömt att visa, Fina va ? 70-tal såklart :)



Kommentarer
Jennifer

Jo jag blev helt förälskad i mössan :)

Virkad och söt.



Söta sängkläder förresten :)

2010-05-31 @ 08:59:02
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0