Torsdag

Hej där !

Egentligen skulle jag ha slutat vid 17 idag men eftersom sista kunden för dagen glömt att lägga ut nyckel så slutade jag redan vid 15. Tar hennes städning imorgon istället så förlorar jag ingen arbetstid samtidigt som hon slipper betala för en utebliven städning :)

Annars har dagen gått bra och relativt fort.. Jobbigt dock att jag har så ont i kroppen av någon anledning. Speciellt högra handleden som jag måste använda hela tiden oxå. Ingen vila och ingen ro för i köket finns ett diskberg och nu tänker jag inte skjuta på dammtorkningen längre heller. Mat ska såklart ocå lagas så jag ska alldeles strax sätta igång så man hinner/orkar med allt :) Dessutom tänkte jag höra med Emil när han kommer hem om vi inte kan åka till Kulturens Hus och låna några böcker :)


Det var allt för mig just nu men senare idag kommer jag lägga in ett recept på en SKIIITGOD Thai-köttgryta med ris jag lagade tidigare i veckan, Missa inte det ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0