Tisdag

Men fyfan vad trött jag är på detta snöstormande nu ! Jobbigt att behöva gräva fram bilen, sopa av den hela tiden, sen smälter snön på rutan som sedan fryser fast till is.. Skorna blir fulla med snö, håret blåser till ett enda rufs och ja nivet.. Det är jobbigt när det snöar och blåser helt enkelt :D ?

Imorn har jag mina två första kunder här på Porsön så jag har lånat hem jobbbilen och lämnat bengan på jobbet. Skönt då får jag lite sovmorgon.. Jobbar mellan 08.40 till 16.30 :)

What else då ? Jo vi har bakat chokladmuffins nu ikväll som vi smaskat på och sen har jag sett några avsnitt SATC. Nu måste jag diska innan jag äter kvällis åsen hoppar i säng :D Skönaste stunden på dagen måste ju fan vara när man får gå och lägga sig.. Mmm :D

Måntro om jag ska göra gröt eller en varm macka ? Har snöat in lite på mannagrynsgröt med lingon på senaste - GOTT ! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0