Onsdag

Här sitter jag och är lite nervös... Det är nämligen dags att besikta bilen idag och jag måste göra det själv (Är det inte sånt ens pojkvän skall göra åt en ? :D)

Från början var jag bara nervös för själva grejen, tänk om jag kör ner i gropen eller fel port, tänk om jag gör fel osv. Men nu börjar den normala nervositeten oxå komma krypande.. Kommer den gå igenom ? Jag tror faktiskt det ! Men vi får se.

Hursomhelst har jag och troja varit ute på en 40mins morgonprommis och sen har jag ätit frukost och tagit bort sängkläderna från sängen. Jag slutar rätt tidigt idag, typ mellan 13-14 så jag hade tänkt hinna göra lite nytta när jag kommer hem och till middag blir det våfflor som ju tar lite tid.. Egentligen är det ju inte våffeldagen förrän imorn men då slutar jag så sent och hinner inte med det.

Menmen.. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och börja göra mig klar. Ska gå ut med Troja en extra gång innan jag far oxå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0