Onsdag mitt i veckan

Fan vad jag tappat suget att idas kladda ner nånting här.. Eller fan vad jag tappat suget till allt helt enkelt. Man hinner ju fan inte med nåt annat än att jobba, diska, laga mat, diska igen, äta kvällsmat, sova. Varenda dag samma sak åsså är man svintrött jämt ! Hoff.. Hoppas det vänder snart.

Idag är en såndär dag när allt är trist och jag tror det beror på mitt sjuuuukliga sockerberoende jag dragit på mig på senaste. Har ätit godis, kakor, glass, läsk osv varenda dag nu rätt länge så jag är ganska så sur nu när jag försöker hålla mig ifrån det och sockerabstinensen gör sig påmind.

Har då hursomhelst jobbat 6h idag dvs 8-14 och imorn blir det 9-17. Är så jävla trött nu så ja jag vet inte vad. Ska gå och göra nåt gott till kvällis och ordna lite inför imorn åsså får man väl hålla sig vaken nån timme till innan det är dags för sängen.



Gonatttti


Kommentarer
Maria

Ja, socker är svårt att klara sig utan när man är van att få det...

2010-03-10 @ 22:57:07
URL: http://jagblommar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0