Körde fast !

Uh vilken pärs.. Jag och Troja åkte iväg en sväng till Apoteket på mjölkudden där jag för övrigt fick betala 350 kronor för Munskölj, Flourtabletter, Huvudvärkstabletter och 2 burkar vitaminer. Det kostar att ligga på topp va ?

Nå men hursomhelst, Tillbaka till pärsen ! När jag kom ut och skulle köra iväg med bilen så gick det inte riktigt för att framhjulen hade ställt sig i varsin grop (Nivet slask som frusit till is) så alltså två jävligt halkiga djupa gropar + bakhjulsdriven bil. YEY.. Jag kom inte ut. FAN tänkte jag och skämdes. Då kom en vänlig kille/man och knuffade samtidigt som jag backade och då kom jag lös direkt ! Tjoho :)

Tycker såntdär är så jävla pinsamt för jag tror alltid att alla ska ta förgivet att typ "Jaa men tjejer kan ju inte köra bil"



Nu ska jag snart ner till tvättstugan och sätta på första maskinen och sen blir det en lunch-prommis för oss, Är ju dessutom så jäkla fint väder ute :)



Kommentarer
Maria - livet i Milano ☆

skulle också behöva köpa vitaminer!

2010-03-15 @ 11:32:29
URL: http://fashionstars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0