Tisdag

Helluu !

Jag är redan hemma från jobbet och har varit det ett tag oxå :) Jobbade bara mellan 8-12 idag då det egentligen är min lediga Tisdag men jag hade en var 4:e veckas kund så jag passade på att ta honom idag så jag har börjat dagen med att städa ett 3våningshus ;D.. Huhu

Sen var jag glömsk nog att inte fara förbi apoteket idag.. Jäkligt surt då jag hade tagit bilen idag och allt. Har nämligen nästan helt slut p-piller så måste hämta ut nya innan Lördag. Får väl fara förbi med cykeln imorn eller nåt för då slutar jag inte heller så sent.

Nåväl.. Jag har iaf tömt disken och dammat/hängt ut alla mattor så att jag kan dammsuga och skura men det ska jag skjuta på ett tag - Är man ledig så är man :) Till helgen blir det att putsa fönster och Fyyyf**n så tråkigt. Har skjutit på det ett bra tag oxå och har verkligen ingen lust att ta tag i det men Mamma ska komma och hjälpa mig för jag har aldrig putsat fönster förr tro det eller ej ;D Är väl egentligen inte själva fönsterputsandet som känns jobbigt utan allt runtomkring som att tömma fönsterbrädorna, ta bort gardiner, damma dem, dammtorka alla lister och karmar, byta fönsterventilsfilter etc etc.. Det bara spårar åt alla håll ;p

Till middag idag blir det föresten stekt kassler med ris och så tänkte jag koka broccoli till och göra en currysås. Det är väldigt gott tycker jag så det kan ni prova :) Man kan även göra det i ugnen som på bilden nedan.



Kommentarer
Åsa

ha du receptet? eller jo, de ha du väl förmodligen men kan du lägga ut de eller nå? för ja älskar broccoli, fan mitt bajs blir grönt för att ja äte de så mycke :P

2010-06-05 @ 00:25:08
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0