Torsdag

Gud vad fort den här veckan har gått, Redan Torsdag och imorn åker vi :) Till pajala alltså - Marknad nivet :)

Egentligen skulle jag ha jobbat nu men fick en avbokning igår kväll från dem jag skulle haft mitt på dagen så för att inte få ett hål på 3 timmar flyttade jag fram morgon-kunden till 12 istället :) Jag måste verkligen passa på att göra en massa saker nu under förmiddagen annars kommer jag bli panikstressad för allt måste vara klart ikväll med tanke på att vi åker direkt från jobbet imorn.

Jag har som en fixidé att allt måste vara städat och rent när man åker bort så att man inte ska komma hem till en stökig lägenhet. Och sen är det ju det jobbiga att jag vill ju packa färdigt i förväg men man kan ju inte packa ner dem saker man ska använda sista dagen. Håh :p

Nåväl.. Ska fortsätta med mitt nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0