Tisdag

Idag är jag nästan ledig.. Har bara haft en frisörsalong imorse och så passade jag på att göra lite nytta som att tanka bilen, tvätta, hänga +vika och så var jag till kontore och handlade lite. Sen slutade jag och åkte hem :) Passade föresten på att boka en tid hos frisören jag städar.. Dem har nämligen happyhour och billigare pris på klippningar på mornarna mellan 9-11 och det passar ju jättebra eftersom jag är klar med städningen strax före 9 :) Nån som vet om dem är duktiga på Attityd ?

Har massor av småsaker att ta itu med här hemma idag.. Ska mäta kuddar, dammsuga soffan, skriva ut en bild, diska, tvätta saker för hand, stryka dukar, duscha, färga bryn & fransar, laga mat som idag blir plättar så då måste jag koka lite jordgubssylt och vispa grädde till.

När Emil kommer hem ska vi åka till DHL och hämta ut ett paket som kommit och om vi hinner även vara på systemet.

Haha ja, där har ni mina planer för dagen ! :) Nu är jag superhungrig men det är kanske lite vääl tidigt för lunch ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0