Very trevligt

Hellu !

Det vart inget jobb idag så då har jag hunnit med lite annat som att städa och diska, rengöra kökslådor gå ut med sopor och sådant. Anledningen till att jag städade och diskade var för att Emma skulle komma hit men då började hennes bil koka en massa så de vart inget av det... Men då fick jag tummen ur röven att göra det lite fint här iaf :)

Hursomhelst for jag till henne då istället och hälsade på vilket var väldigt trevligt.. Surrade en massa, drack kaffe, åt kaka och fick träffa lilla Neo som hade blivit en stor hund ! Eftersom dom bodde jättenära Troja så tänkte jag kika in hos dem en sväng efteråt men dem var inte hemma så de vart inget med det :p

Kom nyss hem och nu håller jag på med middagen, Köttbullar & makaroner - Bra mat när man inte alls har lust att laga nåt :D Ikväll blir det då tv-kväll för mig eftersom det är Halv åtta hos mig & Familjen annorlunda. Synd att outsiders är samtidigt för det hade jag oxå velat se :D

Nåväl.. Tillbaka till spisen !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0