En liten resumé

Idag har jag haft otursdag åtminstone första halvan av dagen.. Det började med att jag sopade av bilen noga som fan eftersom det snöat mycket.. Sen när jag började ha bråttom till jobbet gick inte nyckeln att vrida om, Hade inte tid att bråka med det då så jag sprang upp och bad mamma skjussa mig.
Kom fram till jobbet, hetspackade bilen (dessutom var alla blå trasor slut och utan dem klarar man sig fan inte), när jag har sopat av den bilen och ska köra iväg ser jag att hela jävla rutan är full med is så man inte ser nånting och ingen skrapa fanns det heller, blir less och tar en annan bil och kommer mig äntligen iväg.

Städade hos en jag aldrig vart hos förr så jag hade ingen aning om vad som skulle göras och de hade världens sämsta dammsugare. Sen hade jag inge mer otur förutom att jag fick tjorva som fan för att få upp tanklocket på bilen.

Har piskat och dammsugit nya soffan, lagt fram min matta och ställt dit mitt bord som var alldeles för litet. Måste hitta nåt nytt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0