Söndag !

Godmorgon på er ! Huvudvärken är borta och jag har sovit ända till klockan strax var elva ! Rekord eller ?! haha

Har druckit en smoothie med hallon, jordgubbar, banan och havremjölk till frukost men nu måste jag nog ta mig nåt mer för de börjar ju vara lunch-time ! Ska diska undan lite plåtar & stekpannor och sen eventuellt laga en ugnspannkaka och göra lunchlådor av åt Emil. Själv hatar jag pannkaka.

Måste dammsuga, duscha och läsa igenom 2 kapitel livsmedelhygien till skolan imorn så de är lika bra jag sätter igång nu !




Kommentarer
Jennifer

Haha men bulla och choklad är ju gott :)

Fast man borde kanske äta det med måtta men det kan vara svårt. Iaf för mig. :D

2010-08-29 @ 13:13:07
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0