Last day at work

Sådärja... Nu är dagarna som Maid-anställd över. Känns skitskumt, Är som helt inställd på att fara dit som vanligt på Måndag morgon. Men ikket. Känns som tråkigt.. Som separationsångest :D

Eller jo, Jag ska faktiskt dit på Måndag för att jag glömde fylla i kundrapporten idag och det är viktigt serni.

Hursomhelst har dem då varit väldigt nöjda med mig och det känns ju såklart jättebra :)

Jättefina blommor fick jag och ett presentkort på Önska. Jag fick föresten en present av en kund oxå - Per Morbergs kokbok. Här har ni bild på blommorna.. Jättefina visst ?







Kommentarer
Åsa

men de är kul å va grisig haha :D undra va folk tänkte som ja körd om :P

2010-08-20 @ 21:48:03
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0