Godmorgon Lördag

Här är man uppe med tuppen vetni !

Solen gassar och det är redan +21 här på baksidan i skuggan så jag tror inte det kommer bli kul att sitta flera timmar i en bil.. huh :( Jag måste ju köra tillbaka till Luleå eftersom Emil ska ta hem en bil till.

Jag ska kika upp en adress här på datorn och sen äta frukost.. Nånting gott, Är fan sviinhungrig !


Skelå nästa..



Uppdt;

Nu 5 timmar senare är vi tillbaka i Luleå igen. Det var vääldigt varmt idag och vi kör ju inga bilar med AC direkt så jag har tagit en välbehövlig kalldusch nyss :D

För er söder om Piteå kan jag säg att det är Croner's (nu föredetta) Buick och till dem här uppifrån att det är Kaskis gamla... Då vet väl alla vilken jag menar :) ? Bilder kommer ..

Ikväll är det Cruising/burnoutkväll i Råneå som Emil kanske var sugen på.. Egentligen spelar det nog inte så stor roll vart man far, han vill bara supa in nybilen :) Första gången han tänkte köpa den var för 4-5 år sen när den gick här uppe men då hade han inte råd, Sen skulle han köpa den av Croner i höstas men då ville han inte sälja men NU SÅ :)

Anyhoo.. Nu ska jag väl klä på mig & ta nåt kallt att dricka.



Kommentarer
Åsa

haha jaha de va croners gammbjukk :P

2010-08-14 @ 15:59:22
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0