Godmorgon Fredag

Aah jäklarns.. Jag som sett fram emot en lång sovmorgon idag blev väckt strax efter 7.. En av tjejerna hade blivit sjuk/kunde inte jobba jag vet inte men hursomhelst tog jag på mig lite mer jobb. Hmm, Tur jag duschade igårkväll för nu hade jag då inte hunnit.. Har nyss ätit frukost och gjort iordning min lunch. Vad gör jag vid datorn då om jag är så stressad undrar ni ? Jo jag var tvungen att leta reda på adressen dit jag ska och kaffet kan jag ju lika gärna sitta här och dricka som vid köksbordet.

Men nu ska jag stänga av och göra mig klar.. Hoppas jag får en guldstjärna i himlen nu så som jag ställer upp haha :D



Ps. Jag saknar Emil så jag dööööööör. Gud, jag ska krama ihjäl honom när han kommer hem.. Ska börja räkna ner timmarna haha ! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0