En uppdatering

Sådärja... Då har jag varit och spenderat lite pengar på;

Att tanka
Vitaminer
2 bakformar
1 flaska vin och 2 blanddrycker

Egentligen skulle jag köpa en liten rosa plasthink oxå som papperskorg till vårt badrum men tydlgein fanns dem inte kvar på Coop längre, Nån som sett såna nån annanstans ? :)

Sen maten räknar jag inte eftersom den "redan är betald" så att säga.. Det blir ju nästan som en räkning eftersom vi för över pengar till matkontot varje månadsskift och sen är de bara att handel ;)

Nu sitter jag då och äter lunch i form av stekta champinjoner och spagetti.. Gott men starkt blev det ;p
Har bokat tvätttid i eftermiddag/kväll så innan dess ska ja väl få nå gjort här hemma som att dammtorka sovrummet och diska ;p


*Btw ärdet sjuuuukt varmt ute.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0