Ähh

Dålig start på dagen... Vaknade av inte ett utan TRE sms 06.45 från Maid om en massa kunder. Asså visst, om det är ifall jag vill jobba extra men en massa jobbfrågor om ett jobb jag inte har kvar?!. Jag måste verkligen be Simon ta bort mig ur den där Sms-gruppen så jag slipper få allt det han skickar till dem andra tjejerna.

Nå jag steg då upp iaf för att gå ner i tvättstugan (jag missade ju våran tid igår) men givetvis var den upptagen och bokad typ varje morgon och kväll hela veckan. Tog tillslut 12-17 passet även om jag är borta till 13 men jag får försöka snabba mig och sätta igång en maskin innan jag far.

Ska nämligen hämta upp Emil kl 12 så åker vi in till stan och lunchar tillsammans på Baan Thai :) Gottinamnam !

Efter det blir det som sagt tvättning och så ska det väl lagas middag. Mamma kommer ju hem från Turkiet oxå så jag får se om jag kanske åker och hälsar på dem :)





Kommentarer
Gisela

HEj! fin blogg :D vad ksa du göra idag? KRAM :D

2010-08-26 @ 13:38:06
URL: http://giiselas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0