Stackars mig

Har då inte blivit nå friskare under dagen så det blir att vara hemma imorgon oxå även om det känns som dumt typ ? Får alltid dåligt samvete när jag är sjuk från något jobb.. Nog för att jag bara varit sjuk en dag sen jag började jobba på Maid i November men ändå. Blir ju som lite speciellt när man har sina personliga kunder så dem går miste om sin städning när jag är sjuk tex.

Nåväl.. Inte mycket att göra åt, Folk vill säkert inte att jag kommer hem sjuk till dem heller med smitta så. Hoppas jag mår bättre imorn iaf !


Nu ska jag bara äta kvällsmat innan jag går och lägger mig, Ska bli så skönt att sova ! Sov inte så bra inatt eftersom jag hade såååån huvudvärk först och sen vaknade på natten med igensvälld hals.

Har föresten sett en till Film idag, Slumdog Millionare.. Den var ju bra och så men ganska överskattad med tanke på allt man hört om den.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0