Slut för idag

Haha jag måste bara berätta hur fjantiga vi är här hemma.

Nivet den fula blomman jag berättade om ? Jag hade ju tänkt slänga den så jag ställde den i badrummet tills jag skulle idas tömma krukan åde. Den blev stående där ett par dagar då jag inte riktigt hade hjärta att slänga den. Varje dag har Emil tjatat om varför jag ska slänga den och att den inte alls är ful etc. Jag har bestämt sagt att -Jo den ska slängas.

Så igår sa han

Emil: Men ska du aldrig slänga den då, den har ju stått här hur länge som helst
Jag: Mjaaa men det känns lite dumt att kasta bort den.
Emil: Ja men då är det väl mycket värre att låta den stå här och dö
Jag: Ååh ja... Det känns dumt....

Det slutar med att vi tycker så synd om blomman att vi planterar om den. Och nu står den i fönstret och ser lika ful ut som vanligt :D

Haha nåväl.. Nu ska jag gå och skölja mina groddar som jag håller på att göra, Mungbönor denna gång. Sen blir det kvällsmat i form av Mild naturell yogurt med havreringar.


Vanligtvis brukar jag alltid äta Axa's osötade äppel & kanel müsli. Den är god och innehåller inga tillsatser. Är första gången jag provar dem här Havreringarna men jag tyckte om dem. Väldigt krispiga och blir inte sådär degiga i yogurten/mjölken. Även dem är helt fria från tillsatser :)



Kommentarer
Jennifer

Haha äh det gör väl inget :) Jag tar den risken :)

2010-04-13 @ 22:01:30
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0