Onsdag kväll

Vad fort den här veckan har gått egentligen.. Imorn är det redan Torsdag ju ! :)

Sen jag skrev sist har jag varit på affären och hämtat ut mitt paket som var en gammal plåtburk jag köpt från Tradera.. En Mazetti 500g kakao :)

Sen har jag kokat Lemoncurd som jag ska ha som fyllning i min tårta på Söndag, Spelat TP, sett tv, diskat, plockat undan etc. Nu stiger babys feber så vi får väl se hur det går.. På Lördag måste han ju va frisk iaf när vi ska på Arcus =) !

Kan ju berätta hur jag ska göra våra tårtor.. Vi ska fira oss båda nu på Söndag fast jag fyller år på Tisdag och Emil om 2 veckor ungefär. Så då ska jag göra varsin tårta åt oss, Emils ska vara en Chokladmousse-tårta med mandelbotten och Tobleronemousse. Min ska vara en sockerkaksbotten fylld med Lemoncurd och hallonmousse. Utanpå ska jag ha grädde och vit choklad. Låter gött va :D ?


Kommentarer
Sanna

Du får gärna skicka en bit åt mig oxå :b

2010-04-22 @ 21:37:29
URL: http://sannaallden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0