Aaaah Fredag !!

Fyfan så skönt med helg !!  Har jobbat hela veckan åsså avslutat det med ett killer-pass dvs månadens längsta dag som jag har varannan fredag. 9,5 h utan raster. Pjuh !

Rejjsade hem direkt till färdiggrillad fläskfilé med hemmagjord vitlöksklyftpottis och bacardi breezer. Nydiskat var det oxå.. Tror ni jag har världens bästa karl eller ?


Det har ju kommit 3 nya Bacardi Breezers och jag tycker dem var skitgoda allihopa ! Gillar inte nån av dem gamla men dessa.. Mmm :)


Mango, Svår att beskriva men god.


Orange.. Fantaliknande i smaken.


Cranberry.. Smakade hallonsoda !

Så dem köper man nog igen någon gång :)

Hursomhelst så satt vi här och drack Jag, Emil, Marre king, Jan & Magnus men dem for till skellefte för ca 30 min sen så nu var det lite tråkigt här. Ska ta och plocka undan alla flaskor och burkar samt slå på lite musik ! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0