Hämd ljuva hämd

Jag utmanar Elin rullgardina viktualia Wikström som hämd.

Tje j l i s t a n
1. Har du ett par blåa string? - Ja, ett par.
2. Vem var den senaste du pussade? Emil såklart
3. Vad har du för bhstorlek ? 75C
4. Trivs du med det? - Jadå det är lagom
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Oj.. vet inte.
6. Gillar du nån nu? Of course
7. Vad gjorde du inatt? - Sov
8. Och i förrgår natt? -  Sov då med vettni
9. Vad gör du innan du ska sova? Tvättar ansiktet, borstar tänderna, kissar, klär av mig.. allt sånt.
10. Kan du prata med din mamma om allt? Nix
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Inte om jag inte skulle behålla det.
12. Har du varit gravid? Nej
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Det skulle nog inte hända och eftersom jag nog inte vill gifta mig så nja..
14. Choklad eller glass? Beror på..
15. Push-up eller T-shirtbh? Har bara pushup
16. String eller hipsters? - String
17. Stövlar eller sneakers?  Sneakers
18. Kjol/klänning eller jeans?  Jeans helt klart

T i o  s a k e r  o m  d i t t  l i v
1. Har du nånsin varit kär? - Javisst
2. Tror du på kärlek? - JA !!
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Blivit kär i idioter och förlåtit allt möjligt för många gånger ? Ja kanske det isåf.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja det kändes som det då.. Men om jag jämför med om tex Emil skulle lämna mig nu.. Då var det andra nog bara småsår.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Det hoppas jag inte.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej.. Men nu är min bästa vän min kärlek =)
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nej.. inte numer.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Tror inte :)
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja

T i o  s a k e r ;
D e t  d ä r  e l l e r  d e t  h ä r
1. Kärlek eller pengar? - Kärlek helt klart
2. Vin eller öl? - Hmm.. Vitt vin isåf.
3. Dag eller natt? - Dag
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande !
5. Tv eller internet? - Internet <3
6. Pepsi eller cola? Pepsi
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Både och.
8. Färgfoto eller svartvita? - Både är ju fina. Svartvitt gillar jag kanske bäst.
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face
10. Bilddagboken eller myspace? - Inget av dem.

T i o  "H a r  d u  n å n s i n"
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Nix
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Nej men ibland önskat att man slapp leva.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Jag brukar inte ångra saker faktiskt..
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej fy
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Nej som tur var
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Haha never
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Jaa säkert
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej.. lär aldrig göra det heller.
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Jodå
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Haha många gånger

T i o  K ä n s l o r
1. Saknar du någon just nu? - Ja
2. Är du glad? - Sådär
3. Är du fundersam? - Njä
4. Är du uttråkad? - Inte än
5. Är du tysk? - nej
7. Är du italienare? - nej
8. Är du fransk? - nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Nepp
10. Gillar du någon just nu? - Javisst

O m  d i g:
1. Hur mycket är klockan just nu?- 09.10
2. Namn? - Elina
3. Vart bor du? - Porsön, Luleå
4. Hur många barn vill du ha?- 2 kanske
5. Vill du gifta dig? -  Nej
6. Rullar du spaghettin eller skär den? - Skär
7. Har du ätit sushi ? - Ja mmmm
8. Favoritglass? - Twister
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 3-4 typ
10. Humör?- Trött

Ö v ri g t:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Ja
2. Har du en hund? - Bara trojagumman då
3. Sover du helst själv eller med någon? - Beror på hur stor sängen är höhö
4. Tror du på spöken? - Nej nej nej


Kommentarer
Walentin

Är det okej att vara vän med sitt ex? :)

2009-09-25 @ 18:18:04
URL: http://walentin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0