Du är min man

Hittade denna hos Elin.

Tänk på en kille och fyll i ;

Är han i din ålder? Åldersmässigt eller i huvet eller ? Mihih.. Nä han är 3 år äldre.
Är han lång? Om man jämför med mig ja, Annars normallång kanske 185 typ.
Är han mogen? Inte så värst.
Är han söt? Vääldigt <3
Är han snäll? För det mesta
Kan du säga allt till honom? Jadå
Är han lätt att dela skratt med? Ja väldigt :p
Är han mobbad? Nej
Är han blyg? Han påstår det men jag tror inte alls på det.
Har han gjort dig ledsen? Ja det är klart.
Kan du prata med honom om du är ledsen? Ja.. oftast.
Kan ni dela glädje tillsammans? Javisst !
Har du varit arg på honom? Haha kanske.
Har du skrikit åt honom? Ja men det är väldigt länge sedan.
Har du kramat honom mer än tio gånger på en dag? Ja, Ja det blir säkert 100.
Har du tyckt att han har varit jobbig? Jaa när han bara svamlar och fjantar sig när jag ska göra nåt seriöst eller är stressad.
Tycker han att du är snäll? Ja han säger då jämt det.
Brukar du tänka på honom? Ja, alltid när vi inte är med varandra.
Brukar du sakna honom? Vad tror ni själva ?
Brukar du fälla en tår för honom? Haha nä.. Kanske om han nån gång är mycket dum.
Tycker du om honom mer än vän? Ja.. Ungefär så att jag älskar honom mest i världen.
Kommer han att lista ut att de är om honom? Haha. Kanske.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0