Alltså,..

Jag brukar kolla på "Ensam mamma söker.." ibland och nu sist började jag fundera på hur skulle jag beskriva min egen drömkille ? (Ja som Emil givetvis eftersom han är perfekt men nu menar jag lite mer specificerat).
Sen läste jag i Malins blogg att hon rabblat upp sin drömkilles alla egenskaper och personlighetsdrag vilket var kul att läsa så nu försöker jag mig på en egen sån lista.


Min Drömkille ska:

-
Ha en stark egen vilja och egna åsikter. Alltså ingen toffel - Jag hatar "Det tycker jag med, eller vad tycker du?, nä men asså jag tyckte bara så förut, jag håller med dig"

-
Acceptera att jag oxå har en väldigt stark vilja.

- Vara gullig och kärleksfull -
Men inte smörig och fjäskig, Lagom är alltid bäst.

- Helst inte komma från nån stad - För att såna människor har en tendens att vara fina i kanten, pryda, dryga, otrevliga, tråkiga osv.

- Vara speciell ! - Knäpp, charmig, barnslig.. Vad som helst fast på ett positivt sätt då som får en människa att sticka ut. Ingen tråkollesvensson tack.

- Ha saker gemensamt - Tex musik, intressen, livssyn, åsikter.. Anything.

- Bilar - Jag måste ha en kille som tycker om gamla bilar, är intresserad och duktig på det osv. Måste givetvis vara duktig på att skruva oxå.

- Inte vara modebög - Nej tack till nya bilar, bögiga modekläder, dålig musik, flashiga dyra töntiga saker.

- Ha en bra personlighet - I mina ögon alltså: Snäll, gullig, rolig, ärlig osv.

- Och det viktigaste av allt, Att man har roligt tillsammans.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0