Sleepless in Umeå

Hoff.. Jag hade en plan för idag, Att hålla mig sysselsatt hela dagen och inte vila en endaste minut för att kunna somna tidigt ikväll och få mycket sömn innan vi åker iväg väldigt tidigt imorgon.

Vet ni hur det gick med den planen ? Jo.. Kl:02 vaknade jag.. Och sen dess var jag vaknat var 15e minut. Jättekul och givande sömn. Sedan kl 05 har jag legat helt klarvaken och dödshungrig. Nu är jag såklart jättetrött men jag ska diska, byta sängkläder och tvätta två maskiner innan jag går och lägger mig.

Sen idag ska jag duscha och gå på affären och handla bröd, laga middag och förbereda grejer inför imorn.


Och min bussresa igår då ? Ja friskluftsintagen var av, elementen på högsta värme.. Det var säkert 28 grader där inne och solen stack i ögonen. Jag kunde inte sova en blund.. Det var roligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0