Puh...

Vilken tråkig dag..

Jag Har:
Sökt 3 jobb
Gjort backup på datorn
Installerat Office-Paketet
Ringt AF kundtjänst *Återkommer mer till detta
Sovit
Fått ont i huvet


*Alltså.. På kundtjänst brukar dem ju bara fråga vad man sökt för jobb och säga att det är bra och ge nåt tips. Denna södra-sverige idiot började fråga om jag var flyttbar och påpeka att det finns Undersköterske jobb i Sthlm och blaablaa. Och hur jag tänker mig framtiden nu då ? Varpå jag skrattade och sa att ja jag kan inte göra mycket mer än att söka alla jobb jag kan och hoppas att jag får nåt.


HOJJA.. Innan ja skulle flytta. Hell no.. Tror allvarligt jag hellre dör.


Nåja.. Nu kommer Emil snart !! :):)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0