Öhh

Jaha, Ja nu ser jag att i Vista har jag väääärldens fulaste typsnitt på texten i min blogg ?

Finns det någon som kan något om sånthär som kan tala om för mig varför och hur jag kan byta till ett snyggare typsnitt ?


Okey jag har nu listat ut att det är min stilmall som har denna text.. Varför syntes inte det när jag hade XP då ?
Och fortfarande.. Hur byter jag ? Jag är ju ganska nöjd med min bloggs utseende i övrigt.. Ska jag behöva välja en ny stilmall och göra om allt igen eller ?

Jag är inte teknisk alls så jag skulle verkligen behöva hjälp !!

Hur kan alla andra ha så snygga bloggar med stora headers och fina menyer ?

Jag har inte så jäkla stora krav förutom att jag vill ha en läslig text, menyn till vänster och helst i färgerna svart/grått, vitt och rosa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0