Gör mig en tjänst och FUCK OFF

Dessa kommentarer alltså.. Tror inte jag är ensam om att hata dem.

Kommentarer är jätteroliga så länge det faktiskt har något med ens blogg att göra, det man har skrivit, kanske frågor om bloggen eller ägaren bakom den.
Men menlösa massproducerade skit-kommentarer som man spammar hela världen med skulle nog vem som helst klara sig undan.

Mest irriterande är nog:
 1. Alla dem som vill att man ska ställa frågor i deras frågestunder - Jag har ingen jävla aning om vem du är så varför skulle jag.

2. Ska vi lägga till varandra på bloglovin? - Jag har fortfarande ingen jävla aning om vem du och din skitblogg är så nej tack igen. Måste du tjata på folk för att få läsare är den förmodligen inte läsvärd.

3. Idiotiska kommentarer utan att ens ha läst inlägget exempelvis när man skrivit ett helt inlägg om hur skitledsen man är för att någon dött, ens hund blivit sjuk eller ens pojkvän gjort slut och så ramlar det in 10 kommentarer om "Heeej hoppas du har haft en bra dag, kika gärna in på min blogg"

Exempel från idag:

kanskeenblogg.blogg.se
Heej Sweetheart blablabla random babbel. Vad sägs om att lägga till varandra på bloglovin?

blow.blogg.se
Jag tror inte att kalla okända människor för sweetheart leder till så många läsare.

kanskeenblogg.blogg.se
Det beror ju på vad man har för syn på livet, Om man är en tråkmåns kanske det inte går.


Yey.. Jag tror precis som du att det har med livssyn att göra. Och nej.. Är man en tråkmåns med en tråkig blogg funkar nog varken smör eller spam för att få ihop läsare.

 



Kommentarer
Evelines - Lättsam blogg med humoristisk twist

Helt rätt. Ska man kommentera kan man åtminstånde försöka göra det med stil och den jubelidiot som kom på hela ska-vi-följa-varandra-via-bloglovin-grejen borde få bloggförbud ;P

2009-10-12 @ 17:24:22
URL: http://evelines.webblogg.se/
Fröken Enhörning

hahaha! satt idag och tänkte skriva precis ett sånt här inlägg ! Så får nog göra det ändå hahah hade ne random som skrev sig som anonym och frågade om vi skulle lägga till varann på blogglovin HAHAHA



Men seriöst -.- jag vill att mina LÄSARE ska lägga till mig på bloglovin inte någon som ändå inte kommer följa min blogg eller ens är intreserad ?? Hur tänker de ?



Och alla dessa frågestunder ! OMG OMG OMG. Jag brukar faktiskt ibland slänga in en fråga typ "var ser du dig om 10 år" men de verkar aldrig ta med den höhöhö för svårt... inga framtidsplaner ---...---



och det värsta "detta är inget spaminlägg, jag vill bara göra dig uppmärksammad om att min blogg skriver om BLA BLA, gå gärna in och titta och säg vad du tycker" eeer No TNX! SPAMER!



Eller "fin header" eeer I know ? "fin blogg" jo finare än din -.-



eller "jag har ne tävling i bloggen" baah shiiet har du inga läsare eller ?



Jag förstår att man kommenterar för att göra reklam för sig, eftersom det är så svårt nuförtiden. MEN skriv då n VETTIG kommentar .... vad är bättr reklam än att visa att du är en seriös kommenterare och genuint intreserad av blogginläget du kommenterar ?!?!? guud. Ja sorry hahah ny skriker jag av mig här i ditt kommentarsfällt. haha



Bra blogginlägg. Som sagt tänkte på det igår när jag läste igenom mina kommentarer. Så jag kanske härmar dig innom de närmaste dagarna ;)

2009-10-12 @ 22:54:31
URL: http://pattypoopi.blogg.se/
Emma

Såg kommentaren om nå sweet bla bla du hade fått.... tänkte oxå va undra om elina ens känner henne:P

2009-10-13 @ 07:57:41
URL: http://emmnie.blogg.se/
Helena

Hej! hur är det? vad gör du för kul nu i höst? /Helena

2009-10-13 @ 11:25:43
URL: http://viggo2008.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0