Onsdag

Blev visst lite sovmorgon idag oxå.. Vi har sovit till 10.30 typ varje dag nu i en vecka, Smart av mig att vänja mig vid det ett par dagar innan jag ska börja jobba ;D

Idag är iaf snutten och jobbar så jag får roa mig själv.. Tvättstugan var upptagen så det vart inget av det. Har nyss ätit lunch så nu ska jag strax knata iväg mot affärn och sen ska jag börja packetera samt frysa in köttfärs, Ska laga Lasagne till middag idag så då blir nog baby glad :)


Det var väl egentligen allt jag hade att säga. Jag vet att min blogg är svintråkig men what to do.. Jag har inte gjort nåt speciellt på senaste och har därför inget speciellt att skriva om heller ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0