Oh Lord

Om ni visste hur trött jag är nu !!

Dagen började med en flyttstädning från 8-13 = Jobbigt !

Fortsatte med en hemmastädning i ett lyxhem = Inte jobbigt och ganska kul

Till sist en byggstädning i renoverade tvättstugor = Började bli väldigt trött.


Blev bjuden på varmkorv & kaffe av den jag jobbade med vilket var snällt men det var dock ganska tråkigt att jag var den enda svenska idag och alla pratade spanska ! Ska jobba med dem på Måndag igen men sen hoppas jag på att få fortsätta resten av praktiktiden inom det område jag faktiskt skall jobba.. Bara hemstädningar alltså.


För övrigt regnar det in i min bil och blinkersen har slutat fungera.. Kul jul.

Nu ska jag ta mig en kopp te och vila ut efter en väldigt hår arbetsdag, Jag vet bestämt någon som kommer ha träningsvärk imorgon.



Kommentarer
Elin

Micke har nog det snäppet värre. Han slår på blinkers och helljus, och sen bryter han av spaken :D Hahaha! Du kan ju gissa om jag har skrattat!

2009-11-20 @ 22:31:18
URL: http://elinwikstroem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0