Lördag kväll

Hej igen !

Nu ska jag alldeles snart hoppa i säng, Är verkligen jättetrött fast jag har sovit på dan.

Sen jag skrev sist har vi lagat Ostschnitzel, sås och & strips till middag som vi vart väldigt mätta av och sen åkte vi till Sävast för att hälsa på Ida & Niklas i deras nya hus. Vi var där någon timme innan vi for vidare för att hälsa på nästa syster - Sara där vi babblade, såg film och åt en massa gott typ godis, chips, pepparkakor och drack julmust. Nu har jag ätit så mycket att min mage är helt full men ändå känner jag mig hungrig och vill äta nu innan vi går och sover, Det måste sitta i huvet på mig som en vana att jag måste äta kvällsmat varje dag.

---
Imorn är det söndag och då vet jag inte vad vi ska göra ? Kanske fixa med våra bilar lite.. Emil ska få några vita blinkers av mig till sin nya bil som jag bara har liggandes, Han har nämligen köpt en vit 123a TDT (Kombi med diesel + turbo) Automat är den oxå men det är ju värdelöst så det ids jag inte skryta om.. Jag hatar fan automat !

Jaja men hursomhelst ska vi snygga till den lite för hur snyggt är det med orangea blinkers egentligen ? På min egen bil måste låses smörjas för att det har börjat bli segt under veckan och nu har det frusit helt så man inte ens får in nyckeln.

Tror det var allt för mig :) Godnatt på er !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0