Filmer värda att se:

Här kommer listan på de filmer jag vill tipsa er om
Visst är det svårt att välja ut sina favoriter och sen att dessutom kategorisera dem ?

Först hade jag tänkt skriva lite om varje film men det hade ju blivit såå mycket så istället tipsar jag om en bra sida där ni själva kan läsa: www.filmtipset.se

Drama/Kriminal

* Blow
* Gangs of New York
* Gudfadern Triologin
* Nyckeln till frihet
* Den gröna milen
* León
* Walk the line
* Million dollar baby
* Girl Interupted
* Pulp Ficiton
* Kill Bill I & II
* Den bästa av mödrar





Romantik och Komedi

* Amelie från Montmartre
* Dagboken  - Jag sökte dig och fann mitt hjärta
* Elling
* Tillsammans
* Grease
* Brokeback Mountain



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0