Ååh

Alltså vet ni.. Jag har åkt hem helt i onödan.

Jag tänkte att jag var tvungen att åka idag för att ingen kunde hämta mig imorn men tydligen hade mamma inte sett mitt Sms att jag kommer hem ikväll då så när jag åkt halvvägs ringer hon och säger att hon måste vara i gstad med markus för att mattias flyg går tiiiidigt imorronbitti osv så jag kunde inte bli hämtad från bussen idag heller. Då hade jag ju lika gärna kunnat stanna i Umeå ! Jag som var så jättesällskapssjuk med älskling och vi hade det så roligt och mysigt och jag vill inte alls åka hem utan gjorde det endast för att jag kände mig tvungen så nu känns det jättetrist...

Hursomhelst kunde jag bli hämtad men såklart hade jag hellre stannat hos Emil än att vara ensam här i 2 dagar. Nåväl, som plåster på såren hade Mamma köpt hem sushi :)


Och på bussen satt det en helt störd gubbe snett bakom mig som mitt i allt utbrast ord (för sig själv) sen kunde han föra långa samtal med sig själv. Fyy.. Det är alltid störda människor på bussen :s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0