Torsdag

Steg upp imorse för att höra att min enda lektion idag var inställd.. Ovanligt ? Ne...


Var ju ingen ide att gå och lägga sig igen så jag har ätit frukost, fört över nå pengar å kikat runt lite här på datorn. Har ingen aning om vad jag ska göra idag nu när det ite blev nå skola.. Är egentligen lite sugen på stan men då hittar man väl bara en massa saker man vill köpa och jag har slösat nog med pengar för ett tag nu känner jag ;d

Blir väl att ta det lungt och försöka arbeta lite på att minska läxberget ;) Kanske en snabbis till stan sen bara för att lämna tillbaka en bok på Biblioteket. Har lånat Marley & Jag men jag har verkligen inte tid att läsa den så.





Söötnos som var en liten valp ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0